Biuro do Spraw Substancji i Preparatw Chemicznych

Otwrz stron: biuletyn informacji publicznej
| English version

O Biurze

Statut

Główne zadania Inspektora do spraw Substancji Chemicznych określone są w ustawie z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322 z późn. zmtekst jednolity Dz. U. 2015 poz.1203), jednak szczegółowy zakres zadań  Inspektora do spraw Substancji Chemicznych, organizacja Biura do spraw Substancji Chemicznych oraz zasady współpracy Inspektora do spraw Substancji Chemicznych z Komisją Europejską, Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) w zakresie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej wynikają z jego statutu, nadanego Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. (Dz. U. 2015, poz. 1953)

Tekst statutu znaleźć można - TUTAJ

Tekst statutu w wersji angielskiej - TUTAJ

Tekst rozporządzenia Ministra Zdrowia zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadania statutu Biuru do spraw Substancji Chemicznych z dnia 15 lutego 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 405) - TUTAJ

 

Strona korzysta z plikw cookie w celu realizacji usug zgodnie z Polityk prywatnoci. Moesz okreli warunki przechowywania lub dostpu do cookie w Twojej przegldarce.

Wicej informacji mona znale w Polityce prywatnoci i wykorzystywania plikw cookies w serwisie

Akceptuj polityk prywatnoci i wykorzystywania plikw cookies w serwisie