Skargi i wnioski
SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu.
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Zgodnie z § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków „Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.”
PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW:
Inspektor ds. Substancji Chemicznych przyjmuje w zakresie skarg i wniosków składanych przez interesantów dotyczących pracy Dyrektora Generalnego Urzędu: wtorek, w godz. 12:00-14:00, po uprzednim umówieniu się tel. (42) 253-84-00
Dyrektor Generalny Urzędu przyjmuje interesantów w zakresie skarg i wniosków składanych przez pracowników Urzędu w dni robocze, w godz. 9:00-16:00
Dyrektor Generalny Urzędu przyjmuje interesantów w zakresie pozostałych skarg i wniosków wpływających do Urzędu w godzinach określonych zgodnie z art. 253 § 3 KPA, w środę, w godz. 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się tel. (22) 253-84-00.