Strona g丑wna BIP » Nab贸r na wolne stanowiska

Nab贸r na wolne stanowiska

26-10-2016 r.

Informacja o wyniku naboru

na stanowisko Inspektora do Spraw Substancji Chemicznych

 

Nazwa i adres Biura:

Biuro do Spraw Substancji Chemicznych, ul. Dowborczyk贸w 30/34, 90-019 艁贸d藕;

 

Stanowisko:

Inspektor do Spraw Substancji Chemicznych;

 

Imiona, nazwiska kandydat贸w oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu Kodeksu cywilnego:

Pani Agnieszka Dudra – zam. 艁贸d藕.

 

                                            Minister Zdrowia

 

 


 

05-09-2016 r.

MINISTER ZDROWIA

og艂asza nab贸r na stanowisko:

Inspektora do spraw Substancji Chemicznych

 

Biuro do spraw Substancji Chemicznych w 艁odzi

siedziba: ul. Dowborczyk贸w 30/34

90-019 艁贸d藕

 

1. Kandydat przyst臋puj膮cy do naboru na stanowisko Inspektora do spraw Substancji Chemicznych winien spe艂nia膰 nast臋puj膮ce warunki:

1) posiada tytu艂 zawodowy magistra lub r贸wnorz臋dny;

2) jest obywatelem polskim;

3) korzysta z pe艂ni praw publicznych;

4) nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;

5) posiada kompetencje kierownicze;

6) posiada co najmniej 6-letni sta偶 pracy, w tym co najmniej 3-letni sta偶 pracy na stanowisku kierowniczym;

7) posiada do艣wiadczenie i wiedz臋 z zakresu spraw nale偶膮cych do w艂a艣ciwo艣ci Inspektora.

2. Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku Inspektora do spraw Substancji Chemicznych obejmuje w szczeg贸lno艣ci:

1) kierowanie Biurem i reprezentowanie go na zewn膮trz;

2) gromadzenie danych dotycz膮cych mieszanin niebezpiecznych lub mieszanin stwarzaj膮cych zagro偶enie oraz dostarczanych przez Europejsk膮 Agencj臋    Chemikali贸w informacji dotycz膮cych substancji;

3) udost臋pnianie danych dotycz膮cych substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych lub substancji stwarzaj膮cych zagro偶enie i mieszanin stwarzaj膮cych zagro偶enie s艂u偶bom medycznym i ratowniczym;

4) pe艂nienie funkcji:

a) w艂a艣ciwego organu wyznaczonego do wykonywania, okre艣lonych w przepisach Unii Europejskiej, zada艅 administracyjnych dotycz膮cych wywozu i przywozu niebezpiecznych chemikali贸w i wsp贸艂praca w tym zakresie z innymi pa艅stwami cz艂onkowskimi Unii Europejskiej oraz z Komisj膮 Europejsk膮,

b) w艂a艣ciwego organu wyznaczonego do wykonywania, okre艣lonych w przepisach Unii Europejskiej, zada艅 administracyjnych dotycz膮cych detergent贸w i wsp贸艂praca w tym zakresie z innymi pa艅stwami cz艂onkowskimi Unii Europejskiej, Konfederacj膮 Szwajcarsk膮 lub pa艅stwami cz艂onkowskimi Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Komisj膮 Europejsk膮,

c) w艂a艣ciwego organu okre艣lonego w art. 8 rozporz膮dzenia nr 648/2004, w art. 121 rozporz膮dzenia nr 1907/2006, w art. 43 rozporz膮dzenia nr 1272/2008 oraz wyznaczonego organu krajowego okre艣lonego w art. 4 rozporz膮dzenia nr 649/2012,

d) w艂a艣ciwego organu wyznaczonego do wykonywania zada艅 z zakresu dokonywania rejestracji, o kt贸rej mowa w art. 3 ust. 6 rozporz膮dzenia (WE) nr 273/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r. w sprawie prekursor贸w narkotykowych (Dz. Urz. UE L 047 z 18.02.2004, z p贸藕n. zm.);

5) prowadzenie Krajowego Centrum Informacyjnego, o kt贸rym mowa w art. 124 rozporz膮dzenia nr 1907/2006 i w art. 44 rozporz膮dzenia nr 1272/2008;

6) wsp贸艂praca z organizacjami mi臋dzynarodowymi w zakresie substancji i mieszanin;

7) wykonywanie zada艅, o kt贸rych mowa w przepisach o przeciwdzia艂aniu narkomanii;

8) wykonywanie innych zada艅 na艂o偶onych przez ministra w艂a艣ciwego do spraw zdrowia;

9) upowszechnianie wiedzy na temat szkodliwego oddzia艂ywania substancji chemicznych i ich mieszanin na zdrowie cz艂owieka i 艣rodowisko oraz wiedzy na temat zapobiegania takim oddzia艂ywaniom;

10) coroczne przekazywanie Komisji Europejskiej i Organizacji Wsp贸艂pracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), nie p贸藕niej ni偶 do dnia 31 marca nast臋pnego roku, informacji za poprzedni rok w zakresie funkcjonowania Dobrej Praktyki Laboratoryjnej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Oferty kandydat贸w powinny zawiera膰:

1) 偶yciorys;

2) list motywacyjny;

3) kopi臋 dowodu osobistego lub o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

4) kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie;

5) kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie co najmniej 6-letniego sta偶u pracy, w tym co najmniej 3-letniego sta偶u pracy na stanowisku kierowniczym (np.: 艣wiadectwa pracy, za艣wiadczenia wydane przez pracodawc臋 o przebiegu pracy zawodowej);

6) informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe, z dat膮 nie wcze艣niejsz膮 ni偶 miesi膮c przed z艂o偶eniem oferty;

7) zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji, zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z p贸藕n. zm.);

8) o艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych;

9) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci zakazem pe艂nienia funkcji zwi膮zanych z dysponowaniem 艣rodkami publicznymi;

10) o艣wiadczenie lustracyjne lub informacj臋 o z艂o偶eniu o艣wiadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 pa藕dziernika 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organ贸w bezpiecze艅stwa pa艅stwa z lat 1944-1990 oraz tre艣ci tych dokument贸w (Dz. U. z 2013 r. poz. 1388, z p贸藕n. zm.) – dotyczy kandydat贸w urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;

11) kopi臋 po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 „tajne” albo o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przeprowadzenie post臋powania sprawdzaj膮cego zgodnie z ustaw膮 z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. poz. 1228, z p贸藕n. zm.);

12) kopi臋 艣wiadectwa potwierdzaj膮cego kwalifikacje do pracy na wysokim stanowisku pa艅stwowym (dotyczy kandydat贸w, do kt贸rych ma zastosowania art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 1111, z p贸藕n. zm.)).

 

Wy偶ej wymienione elementy oferty kandydata powinny stanowi膰 odr臋bne dokumenty. W przypadku przedstawienia dokument贸w w j臋zyku obcym, nale偶y do艂膮czy膰 r贸wnie偶 ich t艂umaczenie na j臋zyk polski dokonane przez t艂umacza przysi臋g艂ego.

W ofercie nale偶y poda膰 dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Wszystkie wymagane o艣wiadczenia nale偶y w艂asnor臋cznie podpisa膰.

O艣wiadczenie lustracyjne nale偶y do艂膮czy膰 w zamkni臋tej i opisanej kopercie.

Dokumenty, o kt贸rych mowa w pkt 3, w oryginale albo kopii uwierzytelnionej notarialnie nale偶y nadsy艂a膰 poczt膮 na adres:

Ministerstwo Zdrowia

Departament Nadzoru, Kontroli i Skarg

ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa

albo sk艂ada膰 osobi艣cie w Ministerstwie Zdrowia, w Sekretariacie Departamentu Nadzoru, Kontroli i Skarg, ul. D艂uga 38/40 w pok. 227

w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem:

„NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DO SPRAW SUBSTANCJI CHEMICZNYCH”

Oferty powinny by膰 z艂o偶one w terminie do dnia 16 wrze艣nia 2016 r. O zachowaniu terminu decyduje data wp艂ywu oferty do Ministerstwa Zdrowia. Oferty nades艂ane albo z艂o偶one po terminie nie podlegaj膮 rozpatrzeniu.

Oferty kandydat贸w, kt贸re nie b臋d膮 zawiera膰 dokument贸w, o kt贸rych mowa w pkt 3, nie podlegaj膮 uzupe艂nieniu. Brak w ofertach kandydat贸w kt贸regokolwiek z dokument贸w, o kt贸rych mowa w pkt 3, b臋dzie skutkowa艂 tym, 偶e takie oferty nie b臋d膮 brane pod uwag臋 podczas dalszej cz臋艣ci post臋powania naborowego.

4. Informacje o metodach i technikach naboru:

1) przyjmuje si臋, 偶e metod膮 naboru jest post臋powanie prowadzone przez zesp贸艂, o kt贸rym mowa w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1203);

2) przyjmuje si臋, 偶e technika naboru b臋dzie polega艂a na:

a) formalnej weryfikacji dokument贸w, o kt贸rych mowa w pkt 3,

b) analizie merytorycznej dokument贸w, o kt贸rych mowa w pkt 3,

c) rozmowie kwalifikacyjnej, w trakcie kt贸rej odb臋dzie si臋 sprawdzenie wiedzy z zakresu spraw nale偶膮cych do w艂a艣ciwo艣ci Inspektora do spraw Substancji Chemicznych oraz sprawdzenie kompetencji kierowniczych.

 

 


 


25.04.2014

                                                                                                     

 

 Biuro do Spraw Substancji Chemicznych

poszukuje kandydata/i  na stanowisko

Eksperta do spraw administracyjnych

w Biurze Administracyjno- Finansowym

zadania realizowane na stanowisku:

  1. prowadzenie bie偶膮cych spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 wyjazd贸w s艂u偶bowych;
  2. przygotowywanie zestawie艅 i sprawozda艅;
  3. wsp贸艂dzia艂anie w organizacji szkole艅, spotka艅 i konferencji;
  4. administrowanie stronami internetowymi Biura;
  5. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Biura;
  6. dzia艂alno艣膰 informacyjna w zakresie dostarczania informacji o obowi膮zuj膮cych przepisach poprzez witryny internetowe Biura;
  7. inne dzia艂ania administracyjne.

 

Wymagania:

·         wykszta艂cenie 艣rednie;

·         komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B2;

·         bieg艂a obs艂uga pakietu Office (Word, PowerPoint, Excel) i Open Office;

·         bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych (skaner, drukarka);

·         posiadanie wiedzy i umiej臋tno艣ci w zakresie zarz膮dzania tre艣ci膮 stron internetowych;

·         umiej臋tno艣膰 edycji i podstawowej obr贸bki plik贸w graficznych;

·         umiej臋tno艣膰 pisania teks贸w zgodnych z zasadami j臋zyka polskiego;

·         umiej臋tno艣膰 sprawnego poruszania si臋 w sieci Internet

Mile widziane:

·         znajomo艣膰 CMS,

·         znajomo艣膰 MS Sharepoint

·         wykszta艂cenie wy偶sze

Dodatkowe informacje: Tel. 42 2538408

Zainteresowane osoby, prosimy o sk艂adanie aplikacji - CV wraz z listem motywacyjnym osobi艣cie lub drog膮 pocztow膮 pod adresem ul. Dowborczyk贸w 30/34; 91-019 w 艁odzi lub drog膮 elektroniczn膮 na adres biuro@chemikalia.gov.pl w terminie do 12 maja 2014 r.

Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli:
Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z p贸藕n. zm.)